Każdy, kto wynajmuje samochód w wypożyczalni Avis, otrzymuje podstawową pomoc drogową, aby móc liczyć na pomoc w awaryjnej sytuacji.
Oferujemy również dodatkową usługę pomocy drogowej Assistance Plus, która obejmuje takie niefortunne wypadki, jak rozładowanie akumulatora czy zatrzaśnięcie kluczyków.
Jeśli będziesz mieć kłopoty — choć to mało prawdopodobne — nasza usługa na wypadek awarii wynajętego samochodu pomoże Ci jak najszybciej kontynuować przerwaną podróż.
Jeśli wynajęty samochód się zepsuje, nie martw się – służymy pomocą.
Zachowaj bezpieczeństwo podczas oczekiwania
Gdy znajdziesz się w bezpiecznym miejscu:
Natychmiast skontaktuj się z naszą infolinią ds. awarii
Wszystkie wypożyczalnie Avis mają podstawowy poziom ochrony na wypadek awarii – z opcją rozszerzenia dla większego spokoju ducha.
Standardowa pomoc w razie awarii Avis
Wliczona w cenę każdego wynajmu:
Uwaga: incydenty spowodowane błędem kierowcy mogą wiązać się z opłatami.
Oprócz standardowej pomocy w razie awarii, która uwzględniona jest w wynajmie, nasza usługa pomocy drogowej Assistance Plus obejmuje wszelkie problemy niemechaniczne, z którymi możesz się spotkać a wszystko to za jedyne 5 PLN dziennie.
Pomoc drogowa Assistance Plus
Ten opcjonalny dodatek, dostępny już od 5 PLN/dzień (maks. 13 dni), obejmuje problemy niemechaniczne, takie jak:
W Polsce — Avis zapewnia bezpłatną, całodobową pomoc drogową samochodu z wypożyczalni w dowolnym miejscu w Polsce. Wystarczy zadzwonić pod bezpłatny numer telefonu podany w dokumencie wynajmu.
Poza Polską — należy skontaktować się z personelem biura wynajmu, aby potwierdzić dostępność pomocy w razie awarii lub wypadku.
Objęte standardową pomocą w razie awarii
Nieobjęte, chyba że dokonasz podniesienia poziomu ochrony
Czy Avis oferuje pojazdy zastępcze po awarii?
Tak – z Avis Inclusive lub pomocą drogową Assistance Plus zapewnimy pojazd zastępczy lub pomożemy dokończyć podróż.
Czy ochrona na wypadek awarii jest inna w przypadku Avis Inclusive?
Tak. Avis Inclusive oferuje rozszerzoną ochronę w razie awarii, zerowy udział własny, a także obejmuje pomoc drogową Assistance Plus.
Jaka jest różnica między pomocą drogową Assistance Plus a Avis Inclusive?
Pomoc drogowa Assistance Plus to opcjonalny dodatek, który zapewnia pomoc w przypadku problemów niemechanicznych, takich jak rozładowanie akumulatora, zgubienie kluczyków lub brak paliwa. Usługa jest dostępna już od 5 PLN za dzień i można ją zakupić w punkcie wynajmu podczas odbioru samochodu.
Z kolei Avis Inclusive to kompleksowy pakiet wynajmu, który należy wybrać w momencie dokonywania rezerwacji. Obejmuje on:
Jeśli zależy Ci na całkowitym spokoju ducha i bezproblemowym wynajmie, Avis Inclusive to kompleksowe rozwiązanie. Jeśli odpowiada Ci standardowy poziom ochrony, ale zależy Ci na dodatkowej pomocy w razie typowych niefortunnych sytuacji, pomoc drogowa Assistance Plus jest elastycznym dodatkiem.
Czy mogę dodać ochronę na wypadek awarii wynajętego samochodu po dokonaniu rezerwacji?
Usługę pomocy drogowej Assistance Plus można dodać w biurze wynajmu. Avis Inclusive należy wybrać w momencie dokonywania rezerwacji online.
Jak mogę sprawdzić, czy mam ochronę na wypadek awarii?
Szczegóły zostaną podane w potwierdzeniu rezerwacji i umowie najmu. Możesz również skontaktować się z naszym zespołem w biurze wynajmu.
Co jeśli mam wypadek, a nie tylko awarię?
Jeśli po wypadku pojazd nie nadaje się do jazdy, nadal można go odzyskać. W zależności od okoliczności, w tym ewentualnego zaniedbania, zaoferowany zostanie pojazd zastępczy.
Co się stanie, jeśli samochód ulegnie awarii poza Polską?
Pojazdy wynajęte w Polsce nie mogą opuszczać kraju. Jeśli pojazd zostanie wywieziony za granicę bez uprzedniej zgody, użytkownik może być odpowiedzialny za wszelkie koszty związane ze sprowadzeniem pojazdu z powrotem do Polski. W takim przypadku nie można zagwarantować dostępności pojazdu zastępczego, ponieważ stanowiłoby to naruszenie naszych warunków wynajmu. Jeśli wynajmujesz samochód w innym kraju, każde biuro wynajmu ma swój własny proces dotyczący awarii i obowiązują te same zasady.